Life is good to me.

Livet ler mot mig just nu.
Förrutom pissväder och typ lite ohämmade pmsutbrott så är det bra.
Mina vänner är underbara och jag har bara haft det så bra på senaste.
Levt, hittat på saker. Inte bara låtit dagarna gå förbi mig utan gjort något av dem.
Det visar sig tyvärr iof på mitt rum. Bomben har sprängts.
Blir liksom bara slänga av sig kläderna i tvätten och riva ut nya ur garderoben. Några ombyten på det så har man Kosovo på golvet.
Har varit usel på bloggandet, förlåt.
Det säger jag typ en gång i veckan men det har faktiskt varit dåligt nu.
Det blir bara så svårt med tid ibland.. eller ork.
:)
Va illafall på Spa igår, så sjukt härlig. Morgonrock, lugn musik, tända ljus och härlig sällskap ;)
Blev sedan en middag in till stan, Ciao Ciao kan sina saker!
Min älskade Kalle har dessutom kommit tillbaka från Idre så har hunnit med att varit lite med honom också.
Love you hun!
Det blir inge spa och romantisk middag med Kalle iallafall.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin