Söndag.

Hej alla gulliga små barn!
antar att hälften var ute och krökade igår och att det bara var Jannie Elgqvist som var hundvakt och satt hemma.
Fick sällskap av KP, Olivias underbara lillebror och vi åt godis, tog hand om hunden och kollade skräckfilm.
På Andra Sidan, vet inte om ni sett den?
Vad tyckte ni i sådana fall?
Nu ska jag, Abbe, Frida och Kalle åka till Naturhistoriska, där har man inte varit sen man var typ 12.
hohoh. Fyra dårar på museum :)
Ciao!

Åsikter om..
Postat av: LIENE

sv: ja det är verklige kul att bloggen går så bra:D men kanske för att topplistan krånglar, hehe, den har ju fastnat, men jag ska inte klaga.

Jag mår bra:) du då?

2010-02-07 @ 17:08:18 URL/Bloggadress: http://lienes.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin