Sweet Saturday,

Godmorgon klockan tre.
Usch idag är jag bakfull som ett troll och fattar verkligen inte varför, eller jo lite but still.
Hade fredagsmys med Kalle igår, vi lagade Risotto och kollade på Flickan som lekte med Elden. Det blev väll en flaska vin sudär så var rätt dragen när jag åkte till stan vid elva.
Skulle spela biljard med Richard, en gammal kompis från skolan. Helt sjukt för vi har inte träffats på säkert fyra år, han är och pluggar i Lund men igår tog vi tag i saken och spelade Biljard.
Det blev väll en shot eller två eller tre. Och en kanna öl. På min redan flaska vin.
Usch när jag vaknade i morse.
Men idag är en ny dag!
Håller på och väntar på att Kalle ska höra av sig, vart fan han nu är. Misstänker att han var ute igår fast han absolut inte skulle, lät som det när jag ringde vid tolv.
VAAAKNA!

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin