Våga Vägra!

Jag vågar vägra.
alltså totalt vägra.

Jag tänker inte låta vintern pågå längre. Jag total vägrar.
I min protest har jag min skinnjacka och mina converse (haha vintern där fick du!)

Folk verkar fasa över detta men jag har mina knep. Tänkte dela med mig av dem.

90% av kroppsvärmen går ut genom huvudet, därför löser en mössa ofta många problem i kylan.

Skinnjacka är faktiskt underskattat, det är inte särskillt kallt men för att inte riskera något har jag ny min stickade väst över jackan. Jävligt snygg, praktisk och ballt. Blir en helt annat outfit. That i love btw (undra om det funkar i sommar också?

Det här var min dress idag.



Ni skådar förövrigt på bilden mitt nyfunna barn och min nya kepa.



Ni kan adoptera den på Gina för 200riksdaler.


Godnatt mina vänner.


Åsikter om..
Postat av: tea

Tja snygg! Vart fan har du inskaffat dig den snygga västen från? PUSSS

2010-02-07 @ 13:58:35 URL/Bloggadress: http://tdivkovic.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin