Hohojaja!

Alltså mina mungipor är uppe vid öronen, jag vet inte varför!

Jag sitter uppe hos Kim Lindstedt och bara ler. Lyssnar på Free Falling med John Mayer och bara mår bra.

Ikväll ska jag på Date med hemlig vän. Det ska bli kul, jag behöver komma ut och rastas :)

Läste precis igenom mina blogginlägg som jag skrivit på senaste, haha fan va sorglig jag framstår nästan så jag tänkte själv "vem är den patetiskt människan?"

Men lite vin löste allt, söp mig dyng igen och somnade som en liten gris efter mycket självömkande.

Men vet ni vad? jag behöver det! jag får vara ledsen, det är mitt sätt att bearbeta, nu har jag bölat, tårarna är slut och nu finns det bara glädje kvar!

Tjolahopp

Får väll lägga upp en dateoutfit sen :)

Puss

Oj höll på att glömma! Dagens låt!



Åsikter om..
Postat av: Stephanie

Hejhej tack för kommentaren-



Har den låten på datan den är riktig bra =D

2010-01-17 @ 00:37:30 URL/Bloggadress: http://steffiis.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin