Monday.

Måndagar är så bra dag, måndagar är ångestdagar.
Jag vet inte varför men måndagar lyckas alltid sug. Innan veckan ens hunnit börja har måndagen förstört veckan.

Trots att måndagar suger lyckades jag iallafall pallra mig in till stan och träffa the mystery man Jonathan.
 (hej Jonathan!) Blev en härlig kopp te, tatueringsplanerande och mycket prat.

Har tyvärr inte en bild från dagens men jag hittade en annan bild som jag älskar.

Min Simpsons Tisha och hatten är trogna krigare, löser alla problem.
"Knock it off" står det på Tishan, det är som ett härligt statement bara den.
Fick kompleteras med mina lappjeans från H&M och Mcbootsen.

Nu är det dags för sängen.

Dont forget, imorgon är det ny dag, nya tag.
Tisdag!

Håll i hatten!



Fy fan va jag vill ha vin.
Godnatt.


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin