So fucking what?

Hmm.
Med tanke på att det nya året har kommit så har jag verkligen börjat undra vad det nya året har att erbjuda.
Just nu ser det jävligt mörkt ut med typ tvåtusen minus grader, paradise hotel verkar vara kriterierna för att bli "viktig", under 2010 har det supits mer än någonsin och tydligen så är blått det nya svarta.
Var på Vasaeggen, Pure och Ambassadeur igår. Det var jävligt roligt. och komiskt.
Med tanke på att jag ska sluta vara alkolist så bestämde jag mig för att inte dricka under kvällen.
Jag var med 15stycken supande galningar och jävlar vad det ser annorlunda ut när man inte själv är en av de här hoppande, skrikande dårarna.
Vet inte om jag skulle skratta eller gråta.
Har förövrigt precis tryckt i mig en fet skål glass, jag som inte tål mjölk och som dessutom är tjock är det inget att rekommendera. Nu ser jag ut som jag är i sjätte månaden och misstänker att magen kommer paja inom närmsta timmen. Då är det det bästa från Italien som får lida.
Abbe är nämligen påväg hit.
Abbe är min Italienare. Min stöttepelare när jag krigat färdig. Min på-andra-sidan-dynget- vän.
Han är bra helt enkelt. Dessutom så misstänker jag att han tror att jag är en riktig skogsalkolist.
Jag framstår alltid som dyng när jag ringer honom vid fyra snåret. Fy fan stackars karl.
Men han är ju liksom han som är okej att ringa, han gillar mig iallafall.
Jag kan ju inte ringa någon av de killar som har en vacker bild av mig för då skulle den fallera rakt ner i marken, som ett bowlingklot på 20kilo skulle det komma rusande emot dem och stackars små käglorna skulle bara stå där och skaka. Ojojojoj.
Förövrigt borde alla känglor bli bombade just nu.
Ni förstår ingenting om kvinnor.
Jesus Christ vad ni är dumma.
Läs en bok eller något.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin