160310

Sitter och svarar på kommentarer med ett STORT glas vin. Har jobbat dubbelpass idag, sjukt kul iof. Först på Gallerix och sen på Fellinis :) Blev dock jävligt bitter när jag var tvungen att ta en taxi till min kära syster då ALLA busshållplatser från Stureplan till Odenplan var indragna. Tack där gick dricksen SL, ni får mig verkligen att älska er ännu mer. Ruinerar mig bokstavligt talat.

Det är dock härligt att man har familjemedlemmar som förstår det där med att ta hand om sin familj, genom ett stort glas vin. (Där har ni önskelistan mamma och pappa, en årsförbrukning borde räcka)


Ska jobba på sturebadet imorgon, fågelkvitter och morgonrockar.Tjoho. (Sarkastiskt)

Spöket som jag nu döpt om mina problem till förföljer mig. Överallt.
Det spökar ÖVERALLT. It haunts me.

Jag kan inte gå någon jävla stans, inte vara på något av mina jobb då spöket är där, småflinar och vinkar.

Finns det några andeutdrivare där ute som kan ta sig an fröken Elgqvist.
Ersättning utlovas.

Tack förövrigt alla läsare som hyllar min frilla, ni gör mig väldigt glad. Fortsätt gärna att hylla mig.



Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin