clever girl.

Min syster är smart.
Missförstå mig inte. Men ibland kläcker hon ur sig saker som gör att man undrar om det är hon och inte jag som blev tappad. Hon har gjort det nu twice på en halva.

N - Asså Jannie är IPhone svår att fatta? (kollar förbryllad på nya telefon)
 J - Du får väll lära dig?
- Men asså har den ens alarm? Jo kolla en kalender!
- Men Nikie kalender är kalender, du har väll en klocka på mobilen?
- Men asså borde alarm ligga på klocka?
- Nej den ligger nog på applikationen Eniro, du kanske kan hitta någon där som kan färda dig de 10 åren som du ligger efter i utvecklingen om teknikens under.
- Men asså *tihi* va menar du?
- Kolla bara där det står klocka.

En kvart senare
N -
Jag köpte en ny plattång idag, sån som du, är den svårt att förstå?
J - Ja du Nikie.. den har en OFF och en ON knapp.
- Men asså, hahah man ska ju typ montera ihop den.
- El har du i väggen, prova att montera in den där.
- Nej men asså den har typ sånna här svarta skydd för plattorna, kolla, vad är det?
- Ja det är skydd för plattorna, du tar av dem.
- Men det fattar jag väll *irriterat skratt* Men ska man ha dom på, skydden?
- Om du vill skydda plattorna ja.

Då undrar man ju hur HON blir efter några glas.



Jesus Christ.

Dagens låt förövrigt.


Åsikter om..
Postat av: Jessica

åh härlig låt det där!

2010-03-17 @ 00:03:36 URL/Bloggadress: http://ohsweetmother.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: tycker du? vad kul:D dock vill jag inte raka eftersom mitt hår är lite för tunnt för det tycker jag, då måste jag tupera det varje dag för att få volym och så.

Och tack, älskar mina armband:D

Idag blir det kortare skoldag med dansprov på idrotten. Vad gör du idag?

2010-03-17 @ 06:48:58 URL/Bloggadress: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ella

sv: jo det är bara bra, hur är det sjdå?

älskar låten, så fin!

2010-03-17 @ 08:57:08 URL/Bloggadress: http://bogstedt.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin