Fortsättning följer..

Jag är på jobbet nu, tycker att jag är värd lite bloggande och facebookande. Haha. Bra arbetskraft! Är på Sturebadet idag och tänker nog unna mig en sol och lite träning. Så man blir fit inför sommaren! Åt förövrigt någon variant av kebab som köket gjort i ordning, herregud min andedräkt!
Tur att man inte får provision av att hångla med kunderna! Hahahaha


Efter lite snokande på nätet fick jag nyss veta att jag tydligen varit med på finest v.7 också, jag hade ingen aning om att jag varit med alls så får man se att man är med två gånger. Fan va så lite kan göra så mycket, nu är jag glad. RIKTIGT glad.


Hur är ni? Det är väll alltid kul med komplimanger?


Åsikter om..
Postat av: Mira,

Sol och träning låter ju inte helt fel.. haha! Jag skulle med vilja sola..

2010-03-30 @ 15:12:46 URL/Bloggadress: http://underkover.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a

åh men fan va snygg din sidecut var!! det där är ju perfekt då kan man ju dölja det också

2010-03-30 @ 15:20:01 URL/Bloggadress: http://alexandradr.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin