Fylleångest.

Hmm.
Jag vet inte vad som spökar i mitt huvud. Eller jag vet men jag tänker inte erkänna det. Erkänner jag det för mig själv blir det så stort och jag orkar inte med stort. Jag är bara så jävla ledsen.
Mitt huvud är som en torktumlare där det är alldeles för varmt och snurrar för fort.
Jag är som en ömtålig jävla handtvättströja och nu blir jag bara förstörd.
Jag måste antingen supa ner mig eller gå på Gröna Lund. Jag behöver en energikälla, när Ellen lämnar min sida är det som att ljuset släcks haha.
Hon är min nya pojkvän, jag har cravings efter henne.
Älskling jag vill höra din röst, vara vid din sida hela tiden. Är det lika skönt för dig som få mig?
Nu ska jag iallafall sova, om någon härlig glad sprallig dåre läser det här och vill leka så feel free att höra av dig!

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin