Hard Work Work.

Nu sitter jag och lunchar på jobbet, asgo laxsallad. Kan behövas lite sallad med tanke på hur fet jag har blivit, jesus amalia. Kände att mitt nya liv började nu, ja jävlar! Nya tag :)

Fick förövrigt ett roligt, suspekt och förvirrande samtal inatt från min kära vän.
Han ringer och säger stenseriöst (kl. är 04.32) att han saknar mig till döds, att jag betyder så mycekt för honom och att jag ska åka med honom i en vecka till värmland och bo i skogen.

I mitt förvirrade nyvakna tillstånd tackar jag ja så nu får vi se..
blir jag en skogsmullatroll nästa vecka?

Fortsätt att ställ frågor förresten!!


Åsikter om..
Postat av: sophia

om du vill får du gärna skriva en fråga i vår frågestund som vi har nu! :) <3

2010-03-18 @ 15:00:36 URL/Bloggadress: http://sosoas.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin