Herregud.

Idag har min kropp sagt upp bekantskapen med mig.
Kom precis hem från min efterfest och nu ligger jag och Olivia i sängen och rör oss inte. Mina fingrar rör sig för att skriva detta men annars är jag heeelt stilla.
Vi var.. överallt igår. Flängde runt som tappade vantar. Jag vinglade mest.
In på Pure, shots är viktiga, in på Laroy där jag (efter tre till shots) får för mig att jag är svart som natten och dansade som en dålig bakgrundsdansare till Sean Paul. (shakeassnice)
Jag skäms.
Vi hetsåkte till Olsson Skor och om jag ska vara ärligt kommer jag inte ihåg hur eller när jag kom dit, eller hur jag kom där ifrån. But i did apperently.
Sen blev det en drop in på Solidaritet där det blev fler shots. Jag avböjde, där fick det faktiskt räcka.
Tog mina små ben (haha) och kubbade till White Room, kommer inte ihåg hur det gick till heller.
Sen blev vi i princip utslängda av vakterna som ville stänga stället och gå hem. Det kommer jag inte heller ihåg.
Det var en bra kväll helt enkelt!
Eller...? Jo.. kanske.. jag tror det men jag kommer inte ihåg.
Skitful bild, tack Max men jag bjuder på den.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin