This is the story..

Igår Onsdag var en mixad dag. Den hade iallafall inte brist på några känslor, mycket olika känslor.
Kunde knappt sova i tisdags natt, för mycket tankar, för mycket i huvudet och för mycket jobbiga val att ta.

Vill inte säga för mycket men hade iallafall ett jävligt jobbigt samtal. Jag visste att det skulle bli jobbigt men jag trodde inte att det skulle bli så jobbigt som det faktiskt blev.
Trots att jag vet att det var det illa tvunget.


Det här med relationer är verkligen så jävla svårt, komplicerat.
Det ska inte behöva vara så, det ska vara enkelt, härligt och bra.

Känns också som att det här skulle verkligen kunnat vara enkelt, men det blev inte så.

Det är bara fel tid, fel plats och fel start.
Jag vet det.
Men varför kändes det då så fel att vända sig om?


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin