Behöver du piffas upp?

Tänkte berätta lite om de tre håååna. H H H . Hår, hud, händer.
För jag kom fram till att hur mycket du än fixat dig hit och dit med smink, kläder och annat så känner man sig sällan (iallafall inte jag) sig fräsch om inte de tre H:na är i schackt.

För närvarande är mina grundtips detta:

Hår



Nexus schampoo/balsam
och silkesdroppar från Matrix.
Ditt sommartrötta hår kommer älska dessa produkter, det känns så fräsch, luftig och
lätt efteråt att varenda krona är väl spenderad.

Hud



Peeling och fukt.
Jag peelade mig med en skrubbvante (med tvål annars skrapar det så hårt)
Peeling gör att du får bort död hud och tar fram fukten under huden till ytan.
Sen använder jag olivoljan i duschen, som det sista jag gör.
När huden är fuktig binder den fukt bättre och huden blir underbart len.
Liten Dove Summer Glow på det så har du en oslagbar kombination.

Händer




Fina händer är ett måste tycker jag.
Korta naglar, långa naglar, sneda naglar spelar ingen roll men ofräscha naglar är starkt nej.
Fila naglarna reglebundet underifrån och lägg på ett fint nagellack så är du redo.
Mitt favoritnagellack just nu är Mavalas i färgerna Cool Blue och Izmir. Cool Blue är en skönt marinblått nagellack som glänser perfekt blått på dagen och ger en rockkänsla på kvällen med en extra twist.
Izmir är nästan helt transparant men har ger en fin uppljusande glans.





Vill du ha dessa superfina nagellack?

Jag lottar ut de två till en lycklig vinnare.
Skriv en motivering om varför dom skulle passa dig och du har chans att vinna.

Tävlingen håller på till den 30/8 - 08
Enjoy!

Åsikter om..
Postat av: Anonym

Snyggt blått nagellack du! Synd att jag inte använder sånt.!



Ha en underbar dag!



Kramar Sanna A

2008-08-04 @ 15:14:23 URL/Bloggadress: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: matila

tack du har rätt blått skulle passa perfekt till mina skor om det blir nått mer väder i sommar haha men annars så matchar det ju regnet, hihi.

tack för underbara tips och tävlingar// pussi

2008-08-08 @ 13:32:57 URL/Bloggadress: http://matila.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, tack det blåa nagellacket passar fett till mina fina fest skor

skulle gärna vilja haa,

det va min motivering less is more

2008-08-11 @ 02:32:29 URL/Bloggadress: http://matila.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin