Att göra en dålig dag.

* Ta en vän
* Klä på er underliga/snygga/annorlunda kläder
* Ta bort något plagg så du är något naken
* Fota varandra

* Va gärna alkoholpåverkade

jag kan garantera att det blir sjukt kul. Som sagt ska jag byta blogg och styra upp den något grymt.
Vår idé var någon form av spontan-pinuppa-halvnaken-cool-och-sexig-grej. I lite kaos miljö.

Att fota halvnaken i skyhöga klackar i en lägenhet med trånga utrymmen är sjukt kul. Man får helt enkelt använda fantasin till det bästa. Självklart får ni en snygg bild men det finns fula. Riktigt fula. Hiskeligt fula bilder.

men det är ju bra att man kan underhålla Filippa iallafall som fick sen en fet ko med mycket smink, horskor och rutiga byxor. Jag lovar att ta fram ett riktigt fult jävla kort och lägga upp.

Men ni får nöja er med det här så länge



*fotnot - trots att jag är tjock vill jag påminna om att även smala tjejer får en kulmage liggandes i denna ställning.


Åsikter om..
Postat av: frida

Du är inte tjock!

2010-07-01 @ 16:51:37
Postat av: Frida

Jag måste bara få ställa några frågor angående ditt fotande och så.

Gick du någon speciell fotolinje eller vilken gymnasium linje gick du? Har du alltid gillat att fota? Och den sista frågan, vilken kamera skulle du rekommendera till en nybörjare inom foto? Jag har nämligen också ett väldigt intresse av att fota, men har ingen systemkamera..

Tacksam för svar, kram!

2010-07-01 @ 17:30:14 URL/Bloggadress: http://knullamigianuuus.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin