Årets Blogg

Jag skulle gärna blir årets blogg och därför behöver jag er hjälp!
Här är motiveringen varför:


För att..

Jag är ärlig, rak och glad.
Jag färsöker att alltid skriva till mina läsare och rakt från hjärtat.
Jag vill underhålla er, glädja er och inspirera er att vara er själva.

Jag kämpar verkligen för att kunna vara den jag är och för att kunna hjälpa andra att aldrig skämmas.
Jag är lite "hate it or love it", allting passar inte alla.
Men jag vill.
Jag kan.
Och jag tror på mig själv!

Rösta här

Xoxo


Åsikter om..
Postat av: Najnaah

Klart en sp trevlig tjej som DU ska uppmuntras:) Känn dig påröstad:)

2008-11-10 @ 18:13:44 URL/Bloggadress: http://najnaah.blogg.se/
Postat av: Malin "mallan" Sjöqvist

För att du är du Jannie:)

2008-11-12 @ 17:06:37


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin