A Whole New World

Jag har haft världens mysigaste helg, bara tagit det lugnt och haft det skönt.

Min jä*la förkylning blir inte bättre, hur många gånger jag än Nasalinar och snyter mig så är det samma skit.
Det är extremt tröttsamt och en fet migrän har lagt sig som en mössa.

Not funny.

Har iallafall haft det supermysigt.

Efter att jag missade tåget så tog Cilla hand om mig, jag var ju i upplösningstillstånd och hade panik över allt.
Det har varit totalt mys. Hur underbar som helst.

Blev pizza och sallade till middag och sen High School Musical 2, Helena droppade in till detta exlusiva event.
Det är så underbar att jag fått med mig Cilla 25 år i mitt Zac Efron dyrkande, det är lite pinsamt men vi mår bra av det.




Det är verkligen helt galet vad filmer kan påverka en, jag kan verkligen få hjärnspöken av film.
Ex. High School Musical.

Först så blir man überglad när man tittar på den, men ganska snabbt efter så blir man nästan som ledsen.
Mest blir jag påverkad för att det glada, okomplicerade livet där man bara får springa runt och sjunga är så långt bort från ens eget. Visst jag trivs jättemycket med mitt eget liv, men poolpartyn, basketmatcher där alla hejar och är glada är ju verkligen inte något man gör i nuet.

Så jag och Cilla har bestämt att det ska bli mer poolpartyn, kareoke, sjung och dansfester, barnkalas och annat roligt.
Yey!

Men nu är det iallafall Söndag och bara 11 timmar tills man ska tillbaka till det vanliga livet.
Har iallafall avslutat Söndagen med all around shopping, mer hsm (ettan igen) och mums middag.


Osmickrande vinkel + Frihetsgudinnan



Köttfärsbiffar med potatismos, brunsås och rårörda lingon.
Allt hemmalagat såklart ; )


Helgens Internskämt
* Brr Brr Mah!
* Whore
* Jaaahneee







Åsikter om..
Postat av: Elena

Jag mår bra. Hur mår du?

2008-11-23 @ 23:31:43 URL/Bloggadress: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Cristel

är på jakt efter en soffa och den vita såg ju ut som ett mys bara, vart kommer den ifrån ? :D

2008-11-24 @ 12:35:48 URL/Bloggadress: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: SideShow Bob

Jag beordrar dig att snabbt som attan lägga upp en smokin' hot bild på Zac!!!!

2008-11-24 @ 17:01:32


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin