Dagarna som passerat..

Idag Onsdag har jag jobbat som varje vardag. Trodde jag skulle bli allt ensam efter jobbet men icke.
Ringde skruttan, allas våran prinsessa LisaFisa och hon var ledsen =( Hon skulle packa upp, märka och typ styra upp hela FornarinaButiken och var på pissigt humör. Tänkte göra min sessa glad så jag köpte en liten nalle och ett kort och styrde kosan till Östermalm.

Och riktigt sagt så stod hon där som en liten uppenbarelse och surade. Gav henne presenterna och de sken hon genast upp.

Åkte lika snabbt hem från stan för att träffa Helena och åka till där det skulle shoppas smink och allt möjligt. Passade på att handla en tröja/klänning på Gina Tricot och en sjal från Indiska. Vi köpte också nya örhängen, likadana till alla flickor.

 


Men jag har faktiskt varit riktigt duktig idag också! Jag och pinglorna har varit ute och promenixat i 1 ½ timme också.
Nu sitter vi med mys och te =D


 




Kollade btw på Film med Olivias lillebror KP igår. KP är min nya homeboy. Vi liksom hänger.
Dukade upp framför TVn med kakor, godis och självklart Te.

Måste säga att filmen var grym och värd att se.
Måste ses i total skräckstämning annars.. så blir det liksom ingen film.




Nu tänker jag stupa i säng.


Åsikter om..
Postat av: Nade

Snygga örhängen!

2008-10-29 @ 18:45:05 URL/Bloggadress: http://nades.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin