Götgatan 42

På stan med Jan. Götgatan 42 ligger självklart på Götgatan, Söder. Götgatan är faktiskt den ultimata shopping gatan, då de "vanliga" butikerna som Gina, BikBok och H&M har ett grymt utbud och har en mycket "exlusivare" touch. På denna underbara gata hittar du även butiker som Monki, Filippa K, Weekday, American Apparel och även söta lilla Götgatan 42.

Götgatan 42
ligger alltså på Götgatan 42 med märken som Honky Dory, Birger by Mikkelsen, French Connection. Nolita, Rare, KumKum och många många fler. Götgatan 42 är en butik för den som vill handla något, möjligen lite dyrare men med mycket tanke och kvalité. Butikens ägare Ninja sätter verkligen pricken över i:et på butiken med sin härliga sprudlande personlighet.

Här kommer lite bilder från butiken.



  

Gröna väskan: Vill ha!
Adrea Bross

 

 

Lovely smycken från KumKum!

Hoppas ni besöker denna underbara butik och blir lika förälskade som jag!


Götgatan 42 (Södermalm, Stockholm)
Telefon: 08-6424700

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin