Its a Burning sensation..




 Jag ska försöka göra en lång historia kort:

Onsdag: Café Opera - dag 1

Ramlar in stressad och sen till Cafét för att jobba som värdinna, välkomna alla gäster och se till att alla har det bra. I dörren träffar jag min kollega, underbara Siri Flavet. Denna donna på 1,60cm ger ett litet skräckinjagade intryck men sin självsäkra blick, grymt raka attityd och enorma bröst.
Men donnan visade sig vara lika vacker på insidan som på utsidan och äventyret var igång.

Torsdag: Malmö - dag 2

Fem avsnitt av Family Guy senare kom vi fram till Scandic Hotel Malmö.
Efter en snabbspurt i affärer var det bara att styra upp sig och bege sig på affärsmiddag
. Sen åkte vi vidare till Babel och började jobba. Vi insåg snabbt att Malmö inte var en hit en torsdag så det var bara att köra igång och få de få gästerna som var på plats nöjda med Burn, champagne och självklart underhållningen. Började segt men slutade grymt!





Fredag: Göteborg - Dag 3

Upp klockan 10.00, efter att gått och lagt sig vid fyra tar på krafterna i promise. Men lite frukostbuffé och sen var vi on the road igen.
 Då "cheferna" skulle på kundmöte stannade jag och Siri i Ängelholm och underhöll oss.
Kort, espressohouse och lite shopping!





To be continued..

Sen ut på middag med Peacocks ägare, lite Coca Cola-personal och annat trevligt folk så var det bara att börja köra igen. Klackarna i taket, klockan fem bar det hem och det var galet röj hela kvällen!









Åsikter om..
Postat av: Emma

Verkar som en händelseful lvekca! Spännande att läsa om-

2009-02-17 @ 22:11:36 URL/Bloggadress: http://misslindholm.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

SV: okej det låter bra. hur är det med dig då? Kram (:

2009-02-20 @ 11:00:36 URL/Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: jannica

Fin blogg du har:D

2009-02-21 @ 15:22:27 URL/Bloggadress: http://jjustmee.devote.se
Postat av: Rockstar

Nice pics :)

2009-04-02 @ 22:27:12 URL/Bloggadress: http://n3lli.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin