Angel Cards

Änglakort.
Min mor är väldigt andlig. Hon har kort som ska funka som "guider" vid stunder när du kanske inte riktigt vet hur du ska hantera dina känslor eller bara behöver råd.
BS for some. Great for others.
I vilket fall som helst så träffade alla kortet rakt in i hjärtat på mig.




Intention:
Kortets mening - Dina avsikter skapar dina erfarenheter. Vad vill du ska hända?
Gör klart för dig själv att dina tankar och känslor reflekterar över vad du verkligen vill.


Genom att dra det här kortet, ber vi dig se vad du har för förväntningar.
Vad vill du ska hända idag, imorgon och i framtiden?
Dessa förväntningar är det som får dig att se vad du har för avsikter.
En avsikt menar att du har ett mål och avser att komma dit.
Vi ber dig att välja och ta in vad du har för avsikter med kärlek.
Se andra som glada, framgångsrika och självsäkra.
Genom att ha dessa tankar i huvudet kommer du också hjälpa dig och dom runt om dig, och att få bort dina negativa tankar.

Trust:
Kortets mening  - Tro på dig själv och lita på att det finns folk som tror på dig.
Det kommer hjälpa dig att släppa dina rädslor som blockerar dig från att njuta full ut och att lita på hoppet.


Vi vet att du blivit besviken. Det har fått dig att tappa förtroendet för dig själv och på andra.
Hursomhelst vill vi påminna dig om hur viktigt det är att du håller kvar vid ditt hopp.
Genom att dra det här kortet vill vi att du hittar tillbaka till din inre styrka.
Vi vet att du, precis som alla andra har gjort misstag men misstag är inte det som talar om vem DU ÄR.
Vi ber dig att försätta lite och ha hopp, för då kommer du kunna lättare att tro på dig själv.

Forgivness:

Kortets mening - Släpp din ilska och besvikelse, känn att du blir hel igen.
Du behöver inte förlåta handlingen, bara personen - så du kan hitta din inre frid.


Genom att dra det här kortet vill vi be dig att släppa din ilska och irritation.
Vi förstår att du har all rätt att känna dig ledsen och arg men vi ber dig att titta på det priset du betalar genom att gå och bära på all din sorg.
Förlåtelse betyder inte "Vad du gjorde är okej" det betyder helt enkelt "Jag är inte längre villig att gå och bära på smärtan som du orsakat mig".
När du håller förlåtelsen instängd i ditt hjärta, straffar du bara dig själv.
Släpp hur sårad du har blivit så du kan hitta tillbaka till dig själv.






Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin