Freaky Friday.

Har precis vaknat, blev ett jävla sovande eftersom min kära mor kom och lämnade min hundvalp i morse.
Vi är hemma hos Olivia för övrigt, och eftersom även hon har en hundvalp så blir det ett jävla liv när de två slår sina kloka huvuden ihop.

Hade en riktigt chilldag igår, haha gick ju på walk of shame på morgonen, åkte till Mcdonalds, åkte hem.. sov lite..
Sen tvingade Jimmie upp mig ur sängen för en Ceasar på djurgården. Det kändes iallafall skönt att ha något uträttat.




Dagen sommaroutfit
Solglasögon från Bling
Jeansjacka barnavdelningen H&M
Tunika från Cubus
Svarta Strumpbyxor
Tygskor från Stadium
Väska från Louis Vuitton




Åsikter om..
Postat av: Najnaah

Nämen heej, gött att du bloggar igen:)Allt är väl fint med mig:)

Jag hjälper dig gärna när jag fått ordning på allt, jag har inte haft internet på kanske två veckor nu, vet inte när jag får tillbaka det. ´Så om du kan vänta så hjälper jag dig gärna^^



Är allt bra själv?

2009-05-16 @ 09:52:24 URL/Bloggadress: http://najnaah.com
Postat av: Najnaah

ne glocalnet stängde ner allting för att vi inte ville betala en räkning till 24mbit när vi hade 12... xD så det är lite rörigt..



Jodå jag mår fint:D Ah, vi fixar till det sen då när jag fått allting i ordning igen:)

2009-05-16 @ 16:15:39 URL/Bloggadress: http://najnaah.com


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin