Så var det en ny vecka..

Jag sitter hemma hos Emelie Pemelie och syr. Eller hon syr jag tittar på. Hon håller på att sy en klänning till mig, hur dert går återstår att se.
Var hemma hos troll igår och lagade fisksoppa. Han kom hem från Sthlm.
Han missade världens helg.

Hemma hos Hemelie är det alltid FAshiåån. Hon har så mycket kläder och designidéer. Pyssla, trixa och leka.
Hon har en massa roliga saker, typ maskeradkläder, och massa underbara skor.. Mm skoor.

Stylande Hila inför en Photoshoot med Kristian.

Resultat:



Kommer flera bilder senare, Emelie har btw sytt Jackan!

Provade förövrigt massa kläder hos Emsan!




Detta blev kvällens outfit efter mycket om och men.




Har ju glömt att berätta det allra viktigaste! Älskade Özgur var här i Fredags och spelade på Peacock, grymt bryr btw.
För er som bor i Göteborg vet ni att söndagar betyder spritlyckan så det var bara att köra.

Då prins Faik (sultanen av Peacock) jobbar på Manana, drog vi dit och åt tapas och styrde senare kosan mot Locatelli, fräschaste barhänget i stan. Sen bar det som sagt av till Paradiset och dom bilderna lägger jag inte ens upp. haha

Slutade med en efterfest till klockan kvart i åtta med Judys domstol och vin. Haha



<3

R.I.P
Özgur Can

(han har inte dött, han har åkt hem till bajsstan)

Förövrigt ÄR HAN FISH om någon frågar.. hha

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin