Baby its time for brunch.

Jag förstår inte hur det alltid kan bli så sent, jag skäms.
jag lyckas alltid gå och lägga mig så jävla sen, dessutom ska jag upp sjukt tidigt imorgon. Klockan 11.00!
Nu undrar ni varför?
jo det ska jag berätta för er, jag har en brunchdate med min hemliga man från i Söndags.

Mannen med de farliga ögonen.
Jag har iallafall städat som en jävla dåre, man vill ju inte att han ska tro att man är en liten smutsgris, det får han veta senare. hahah

Brunchen innehåller:
* Fattiga riddare med äpplen stekta i kanel med sirap
* Vita Bönor i tomatsås
*Prinskorv
*Äggröra
*Fruktsallad
*Apelsinjuice
*Smoothie
*Café Latte
Jannie lever inte utan sin latte.
Blir han inte nöjd nu då jävlar :)

Åsikter om..
Postat av: LIENE

Ser fööör gott ut:O blir hungrig nu.

2010-05-02 @ 11:54:03 URL/Bloggadress: http://lienes.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin