Det går bra nu.

Känns som det går så sjukt bra ut, varje gång jag i princip har ett samtal så är det bara roliga nyheter, nya idéer och en massa kul. Kanske för att jag har så mycket underbara människor runt om mig? :)
Jag och Pavel ska göra en massa fotojobb ihop, det här med Gran Canaria, jag vill göra en ny fotografering med Alice Svensson sen har jag blivit kontaktad av tradera för någon slags bloppis som alla bloggarna verkar vara med på. För att inte glömma bort eventet jag hjälper My med för Café Opera. Äntligen så går all min energi framåt och jag känner att jag börjar hitta en stadig riktning. Nu ska jag bara sätta mig ner och ta tag i allt så det blir något av det.
Wish me luck för jag behöver!

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin