Friday.

Usch jag känner mig så jävla hemsk mot er! Ni är så underbara och gulliga och kommenterar så fint så har jag glömt er i flera dagar. Jag ska sätta mig och svara nu lovar lovar lovar.

Jag har förövrigt kommit på en sak. Jag älskar Falukorv.
Asså fan va det är gott. Falukorv, ungsbakad, stekt, stroganoff. Mmm fy fan för Korv.

Hahahaha.. det där kunde också misstolkas.

(senario på krogen)
Man: Tjena tjejen vad är du för en pingla?
Jag: Hej Jannie! (skakar hand)
Man: Fan du var söt, berätta lite om dig själv!
Jag: Jag bara äääääälskar falukorv.

Jag är så rolig att jag vill gifta mig med mig själv!

Idag fyller söta underbara Tina Nelson och My år btw, Hurra Hurra!
Eftersom apan My är i Miami så firar vi Tina iallafall på en härlig middag hos henne :)
Jag ska ha en killeroutfit.

Förresten så sitter jag här och äter korv med maccaroner. Mmm Korv.



Det här är jag snart efter alla korv jag stoppar i munnen.  hahahahhaha



Åsikter om..
Postat av: Dallas

http://www.youtube.com/watch?v=hrpt3zQri3I

2010-04-09 @ 20:52:44
Postat av: Anonym

vadå kommer du gå ner av all korv?du är ju större än sådär

2010-04-12 @ 17:00:13


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin