Late Late Onsdate.

Jag ska tydligen gå på hockey ikväll fick jag höra :) Sjukt roligt och otippat att jag ska röja med massa skrikande testosteron kisar och flator typ. Känns som det bara är dom som går på hockey?

Jag var ute igår, dålig som man är, sjukt roligt mina tjejer är underbara. Jag har verkligen bra vänner i mitt liv just nu :) Love it.

Förövrigt åkte vi buss igår !?!?
Dom hade chartrat en buss från Laroy till WhiteRooooom?????????

Kan lova att det var roligare på bussen än på whiteroom, 90% hade hybris och resterande var fula. Nej förresten de fula hade också hybris, jävlar va alkohol kan göra.

Alltså jag menar jag har ju hybris på ett charmigt sätt, men med all rätt har ni sett hur jag ser ut eller?



Åsikter om..
Postat av: Pam :)

det går inte att kommentera i den senaste inlägget.

2010-04-09 @ 18:48:39 URL/Bloggadress: http://soetpam.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin