Mocco :)

Mysälsklingar, har har jag suttit hela morgonen och kvällen för att kunna blogga och verkligen verkligen inte fattat vad som är fel. Jag har dragit mig i håret, surat, svurit inombords, ring HP och varit förberedd på krig och allt tills jag inser att jag stängt av skyddssystemet för WLAN och Internet. Den lilla som man bara trycker av eller på bredvid volymknappen. Wohhoo

Sitter nu för mig själv och skrattar högt åt min dumhet på Mocco på kungsgatan, så hit kan ni komma om ni vill ragga på mig ;) Eller bara få en kram och ta en fanbild som man vill med alla coola storbloggar (haha)

Sitter och äter en macka (more like en halv limpa) med keso, kyckling och avokado.Mumma.

Vad gör ni idag?


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin