Onsdag.

Usch jag har blivit så dålig på att blogga, det är inge kul :( Jag vet inte varför, antar att jag har så mycket i huvudet och att jag har brist på dator. Ska fan ta och skaffa mig en ny dator ögona bums.
jag har konstaterat att jag slutat vara vacker. Alltså glamouröst vacker. jag är liksom trollig, bråkig och stökig på utsidan nu förtiden. Det är som en liten rebell tagit över och bara vill testa testa testa gränser.
Jag saknar glamour, skor och klänningar. Men jag känner mig inte fin i det längre.
Jag vill vara lite Carolina Gynning, cool, vacker och glamour på samma gång.
Men det blir bara inte så, jag är bara ett troll.
Det är inte lätt att vandra i mina skor med alla problem jag har ;)

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin