Påsk.

Goddag alla Påskkycklingar, hur är det med er? Lite taskig uppdatering men fyfyfyfyskämms på mig har gjort en fyradagars. Min syster försöker får ut mig ikväll också. hahahahah

Jag snorar som aldrig förr, verkligen en vandrande fontän. Sjukt mysigt. Är hemma hos mammi nu och har ätit påsklunch med släkten. Har saknat dom allihopa men herrejesus öronproppar tills nästa möte.

Förresten älskar att min mamma fortfarande tror att jag och min mamma är fem år. Hon hade gömt påskägg i trädgården som vi fick gå och leta efter. Och tvingat alla att måla ägg! Älskar min mamma. Världens vackraste.

Vad har ni gjort idag love?




Åsikter om..
Postat av: hilda

hehe, men de är ju min födelsedags present fast en tidig (a) typ sitta och chilla med min data sj ? ;)

2010-04-03 @ 20:53:52 URL/Bloggadress: http://hildaaaaas.blogg.se/
Postat av: Gabriella

ganska haha sj då?

2010-04-04 @ 15:28:43 URL/Bloggadress: http://covette.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin