Svar.

Svaren del 1.

 

Rida:
Hur gammal är du ? :)

Jag är 20 år gammal. Fyller i Maj.

Caroline:
Vad är favoriten i påskägget?

Pengarna helt klart, haha

Tiffany:
Har du kille? /gillar du någon?
Vilken linje gick du på, på gymn.? :)

Nej jag har ingen kille. Gillar ingen speciell men har ju några jag håller ögonen på. Hahaha
Gick Sam/Sam på gymnasiet, hade mycket tillval musik.

Jch ([email protected]):
Vad lyssnar du på för slags musik?
Vilket/vilka fotbollslag håller du på?
Glad Påsk!


Jag lyssnar på mycket mycket blandad musik, Norah Jones, John Mayer, James Morrisson, Aguilera. Men även mycket house, r&b och rock. Som sagt, efter humöret.

Liiv:
Vad är det bästa med att blogg? Vart får du din blogginspiration ifrån?
:)

Det bästa är att jag kan titta tillbaka och se vad jag gjort och komma ihåg att inspireras. Det blir en motivation att inte ligga hemma. :) Får inspiration överallt, av er, av folk på stan, mina vänner, internet.

Sara:
Jag har suttit här och försökt tänkt ut en fråga, men mitt huvud fungerar inte.. men aja, om du fick göra vad i helvete som helst i helgen? vad skulle du göra? x)

Åka till en sexig bungalow i thailand med en hemlig man. Han vet nog inte om att jag hade velat det dock. haha

Levy:
När blev du av med oskulden?

Ja du, ca. 14. Alkohol, inget jag är rekommenderar. Hade gärna gjort om och gjort rätt.

Marie (Mandelström på ärten):
Bästa resan?

Med min morfar i Grekland och med mitt ex i Frankrike. Ni hittar bilder i oktober 2009 och augusti 2008.

Stefanie:
Om du fick önska dig vad som helst, vad hade du velat ha då?

Mitt hjärta tillbaka, haha. Nej men jag hade velat ha en jävla massa pengar så jag kunde fixa min egna studio och jobba med musik på heltid.

Melanie:
Vad använder du för produkter?

Typ hårfärgen då? För det är hur mycket som helst som gjorts tills det blivit såhär. Vill ni veta mer detaljerat säg till men annars använder jag hårspray, plattång, saltvattenspray och silikondroppar.

Sophia:
Vad är din favorit hårfärg?
Favoritfärg annars?
Hur länge har du bloggat och innan den här, har du haft någon annan blogg?

Hmm.. Den här har nog varit den jag trivts bäst i, varit mest speciell och mest jag. Svart och vitt, så tråkig är jag. Gröna nyanser i like. Annars mönster.
Jag har bloggat i ca. 3 år, hade samma blogg men alla de inläggen är borttagna. Hade bannemej runt 2000 läsare om dagen där ett tag. ;)

 

 

Hope u like!

 

 

Sugen på en ny design...



Åsikter om..
Postat av: Gabriella

Tack detsamma :)

2010-04-04 @ 02:25:50 URL/Bloggadress: http://covette.blogg.se/
Postat av: amanda

Detsamma!

2010-04-04 @ 13:07:48


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin