Svenska Hollywoodfruar.

Hahah jag älskar svenska Hollywoodfruar hur jävla roliga är inte dom tanterna? Jag kommer lätt va dom om sudär 100år. Dagens citat är ju lätt Susannes dotter

"Jag har de bästa pojkvän, han ger mig en stor bajshål"

Hahah har förövrigt sovit så sjukt mycket idag, vaknade två haha. Är storm förkyld också, är som ett vandrade snor..monster. Allt är bara snor, sprutar snor överallt, jag har lock för öronen och skriker när jag pratar. Det är iof inte något ovanligt men nu är det mer mer mer än vanligt.

"Men hej jannie!"
- "HEEEEEEEJ ANJA! HUR MÅR DUUU?"

hohoh. känner mig lite påtänd också bara för att jag har snor i hela huvudet.

har varit på stan idag och myst med Anja och Kim. Alltså det är så underbart att ha mina vänner, för man skrattar hela jävla tiden. Borde ha en utlottning här i bloggen så ni får låna dom en dag. hahaha


Har haft mysiga Dreiri hunden här också :)

Voff Voff och puss.

Lägger upp bilder om en timma!



Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin