Torsdag.

Goddag alla söta människor världen över som ramlar in här. Sitter på Mocco (fett ovanligt) och myser.
Det var en händelserik kväll igår!

Efter myset vid vattnet bestämde jag, Elin och Emil i luderberga att åka ut på staden och busa.
Det blev mycket mycket Dans, mycket mycket dricka (mest för Elins del) och mycket mycket skratt. Tills Elin fucking Jonsson får för sig att dra själv på efterfest (som måste varit sjukt rolig för honom kommer inte ihåg den) och jag och Emil ( ?! ) åker hem till mig och sover. Vi hade iof den tyngsta efterfesten på McDonalds där jag får damp och skäller ut en kise som frågar om vi har knark.

- Har ni något?
- Nej du är dum i huvudet gå här ifrån.
- Eyyy fy fan vilket jävla psykfall du är, asså cpbrud
- JAG KANSKE ÄR ET PSSYYYYYYYKFALL MEN JAG KNARKAR INTE OCH UNDRA VAD DIN MORSA SKULLE TYCKA VA VÄÄÄÄÄRST, ATT DU VAR ETT PSYKFALL ELLER EN JÄVLA KNAAAAAARKAAAREEEE!

Han insåg att det nog inte fanns så mycket att hämta hos mig. DOck måste stackarn varit sjukt förvirrad med tanke på att jag som körde tyngsta antiknarkkampanjen verkade vara påtänd av både det ena och det andra. Hoho.

jag skyller allt på nuggets.


Åsikter om..
Postat av: bbellahh

Härliga bilder!



Sv; Jag lyssnar på massa blandat, reggae som Martin Jondo, Bob Marley osv, Hoffmaestro, Lars Winnerbäck, The Sounds, Kid British, massa hiphop också och tyngre rock osv :) Vad lyssnar du själv på ?

2010-04-15 @ 22:07:23 URL/Bloggadress: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: jch

Bra bilder

2010-04-16 @ 18:32:14 URL/Bloggadress: http://musikochfotboll.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin