Jag är alldeles för bra i sängen för Östermalm.

Nu är klockan tio i fem och jag har typ precis vaknat, sitter och äter frukost :) Sjukt gott förövrigt, Juice, Latte och en macka med potatissallad och kyckling. Lycka.

 

Efter en tredagars är man rätt sliten även om jag typ inte drack igår, men idag är det vilodag. Börjar tycka att det är lite pinsamt när man märker att det bara är vin som får huvudvärken att släppa. Men det var supernajs igår, lagom :) Jag och Elin var på O-baren, laroy, amba, soli och White. Och McDonalds. Lätt mest viktiga klubben på hela stureplan, Vip Only. Träffade så sjukt mycket roliga människor, jag skrattade verkligen hur mycket som helst igår. Bla. Michaela och Cimon, satan va söta de är tillsammans.

Jag vill också vara kär och lycklig.

Träffade underbara Mathias på O-baren, han har varit i Skottland i fööörääävääärandääääväär så det kändes lite extra i hjärtat när jag såg honom. <3

Nu ska jag tydigen städa annars blir jag utkastad.









Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin