La Photo.

Godmorgon i stugan!
Hur har er dag varit so far? Står just nu och pular på nya bloggen som är på väg upp, ska bli så sjukt kul :) Jag kände att jag blev taggad av att byta. Det blir finest för de som kunde bry sig. Ska bara fixa min header och lite sånt. Det har hänt en massa kul som ajag ska uppdater



Frida
om Att göra en dålig dag.:

Jag måste bara få ställa några frågor angående ditt fotande och så.
Gick du någon speciell fotolinje eller vilken gymnasium linje gick du? Har du alltid gillat att fota? Och den sista frågan, vilken kamera skulle du rekommendera till en nybörjare inom foto? Jag har nämligen också ett väldigt intresse av att fota, men har ingen systemkamera..
Tacksam för svar, kram!

Svar: Jag har inte gått någon speciell fotolinje, utan bara haft stort intresse. Pappa är fotograf och det har fallit väldigt naturligt för mig att få vara kreativ med bilder och uttryck. Ja jag har alltid gillat att fota, mina vänner tycker jag är en paparazzi, står alltid med digitalkameran i högsta hugg. Blir både positiva och negativa bilder av det haha. Jag skulle rekommendera en Nikon D500. Det är en jäkligt schysst kamera och även om du blir duktigare så "tråkar den inte ut dig". Lätt att lägga på objektiv och liknande. Dock är den lite dyrare men Nikon har andra bra i mindre prisklass.



Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin