Pain.is.for.weak.

Jag har en ny blogg på G. Det är det Filippa och jag har fotat för hela dagen, var helt slut i huvudet efter. Så jävla trött tjej jag är. Kan ha varit vattenbrist och annat. Kurerade mig genom att åka hem till min underbara kusin och moster och äta mumsig mat, godis och kolla på massa barnfilmer. Kitty (ni vet barndetektivboken) och Månprinsessan. Bölade till båda och tyckte dom va feta. Så skön är jag.

Jag har kommit på att jag och Filippa är som liksom Yin & Yang, vi hör ihop. Det är liksom såna rockstars som kommer gående när vi är tillsammans. Kanske inte dagtid för då ser vi fan ut som skit. Men på kvällen.


Här är lite smygbilder från när vi fotade. Behind the scenes liksom ;)




Jag älskar bilden. Kombinationen med stylingen och kaoset. Som jag. Stylat kaos.


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin