Onsdag.

Hej där, ett tag sen! Har haft apmycket att göra inför min presentation idag. Jag ska försöka lägga fram lite förslag till en hemsida och har suttit och pulat, ritat med layout och bilder. Det är ett heldagsprojekt kan jag lova!
Ska iallafall på möte idag kl 19.00 så får vi se hur det går.. Ni kan få se en liten sneakpeak på vad jag håller på så kan jag förklara mer sedan, det här är ABSOLUT INTE hur det ska se ut utan bara ett förslag så att man ska få en hum om idéen.

Ska träffa kisen senare och fotografen imorgon, får se om det blir en snabb tripp på stan också :)

Hoppas ni har det underbart!


Åsikter om..
Postat av: Olivias

Är inte bilden längst ner till höger Alex Siamak ?

2010-05-18 @ 13:25:20


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin