Svar.

Musik och fotboll:
Vad lyssnar du på för slags musik?
Vilket/vilka fotbollslag håller du på?

Svar: Lyssnar nog på väldigt mycket musik, allt som jag känner för efter humör. Mycket Hoffmaestro, James Morrisson, A Fine Frenzy, Isak Strand.. typ soft gladmusik :) Mycket Lady Gaga i like.
Håller inte på något fotbollslag måste jag säga, ingen fotbollsfantast, det är isåfall Sverige vid VM haha.

Linda:
Hm ok, ålder?Civilstatus?Längd?
Okej nu kommer jag inte på mer,haha!

Svar: Jag är 20år, fyller 21 nu. Singel, dejtar stadigt. Vem blir den lycklige? ;) 1,75 hela cm staplar jag runt med.

H:
Jag gillar din blogg! Du är cool! ;)
Hur fick du jobbet du jobbar med nu? Hur gammal är du ? :)

E  ([email protected]):
blir inspirerad av din blogg. har bara en fråga egentligen, kan förstå om du ej vill kommentera, men får väl chansa.
såg din comment på linnmelinder.blogg.se
är du tillsammans me hennes pappa?
keep up the good work.

Svar: Hahah nej verkligen inte, vet vem Linn Melinder är men hade ingen aning om att hon hade en blogg. Jobbar med hennes mamma dock och hon tog hand om mig som barn så tror inte jag dejtar hennes pappa.

Frida:
Gud vad vackra ögon du har! Älskar ögon typ mest av allt i världen. Med din hårfärg så lyser typ ditt ögon ännu mer :D
Vad är din normala hårfärg? Kram

Svar: Tack söta du, vad glad jag blir! Mina naturliga hårfärg är blont, råttfärgat, svenskt. You know.

LIENE:
Hur sminkar du dig?
Är du mogen eller barnslig för din ålder och hur anser du man ska vara?
Förresten har du bestämt om du ska söka till idol?

Svar: Oj sjukt svårt att svara på den.. Hmm Får väll köra en videoblogg :) Eller ett eget inlägg!
Och haha jag är väldigt både och! Barnslig som fan när det kommer till mycket, men som en trött gammal kärring när det kommer till moral, uppfostran och sånt- typ fyllor, vett och etikett.
Nej har inte bestämt mig men det lutar åt det :)

tack för alla frågor!


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin