En torsdag med catwoman.

Efter jobbet har jag varit på StureHof med Anette, min moster och pratat om hennes företag - EntertainMix.
Entertainmix.se
EntertainMix är ett look a like företag där man har möjlighet att hyra kändisar till olika event.
Jag ska bli marknadsföringsansvarig och även hennes smink assistent. 
Känns grymt kul!

Kände mig väldigt fin i min "seseriösmensnyggutoutfit"
Här har vi den i tre olika varianter =D

  


Här även varit förbi Mouli, Face och Makeupstore och pratat om eventet som vi kommer anordna i sammarbete med Grodan. En drinkbjudning där olika företag har en möjlighet att visa upp sina senaste kollektioner.
Vi kommer bjudna in en specifik grupp gäster och även bjuda in de största bloggarna som möjlighet att få se höstens nyheter.

Är ni intresserade att vara med? Hör av er till min mailadress.

Sen åkte jag hem till tjejerna och mös :D Åt mysmiddag och Helena tvättade håret på mig. Möhöh. Nu sitter vi hemma hos Kimpa pimpa och dricker vin. Kim är lite smått deprimerad och ägnar sig åt att dricka dricka, röka röka och för att muntra upp sig själv lite - sätta på sig sin Catwoman dräkt. Haha det är ett så underbart gäng jag hänger med!

  





Love it. Pöss

Åsikter om..
Postat av: Caroline

Kul blogg :) Besök gärna min också!

2009-09-02 @ 10:34:46 URL/Bloggadress: http://partypullan.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin