Fjortisbloggar

Jag har börjat dagen med en fantastisk frukost med
Filip, Melina (bitterfittan från NYC) och Helena (aka. Smeagol har ont i huvudet gnällgnällgnäll)
Det var spännande som aldrig förr och jag har ont i öronen.
Jag är mest van att höra min egen röst konstant så nu var det märkligt att höra en massa andras.

Har varit inne och kikat på några andra bloggar och hittade typ den roligaste ever.
Tänker inte nämna några namn men grav dyslexi och fjortisgnäll var en lagom bra kombination, dock underhållande. Haha skrattar fortfarande inombords när jag tänker på det.
Jag tror inte ens damen har en aning om vad hon svamlar om själv i sina videobloggar.


Snart åker jag till Viva La France. Längtar. Det kommer bli så jävla roligt och jag, Filip och Helena ska röja satan.
Nu måste jag packa. Wiie


Min fina vääska.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin