Frankrike - dag 4

Idag var en spännande dag ska ni veta!
Vi åkte ner till marknad i Apt och tittade på vad livet har att erbjuda. Och det var en del! Hittade en massa fina saker, väskor, kläder och annat (grisar och sånt) men handlade faktiskt inte något. Om jag ska vara ärlig så hann jag inte. Marknaden stängde innan jag fick spendera mina pengar som jag inte har.

Det underligaste på hela dagen måste ha varit grisarna. Det var några som sålde godis som gick till vaccinationer och skötsel av djur som farit illa. Som "reklam" hade de grisungar och getbebisbebis. Lite smått läskigt och djurplågeri men ändå. Mys.

  

Helena hann iallafall köpa en ny topp/klänning



Efter att ha varit på denna marknad fulla av kaos och fransmän åkte vi till Menton.
Dom har en grymt fin utsiksplats/ruin som man kan klättra och leka i.

Störda familjen är rätt ordentliga på att leka så så här kan det se ut. Jag varnar för att mina familj inte är som alla andras.

  

  

  


Mongon. But dont you love it?


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin