Frankrike - Sista kvällen


Sista kvällen. Jag vill inte åka hem. Jag har precis börjat känna mig hemma. Jag vill inte hem till regn, stockholm, stress och allt som tillhör. Men sista kvällen blev iallafall så fin och värd att minnas.

Först åkte vi ner till Nice eftersom jag var tvungen att göra sista express shoppingen. Hade längtat att spendera mina pengar på Sephora men som vanligt lyckades jag handla lite annat också.

Zara ligger bredvid Sephora och Filip lyckades fånga ett "kodakmoment" på vad som skulle hända ifall de hade tänkt att slå in väggen i mellan och slå ihop butikerna. Förlåt, jag har sämst humor på världsplaneten men fan va roligt det här är i mitt huvud. Lika roligt som ordet fnask som jag kan garva åt förevigt.




  
Andra inte lika roliga bilder.





Efter shoppandet på Bershka och Sephora åkte vi tillbaka hem, bytte hem och gick till Restaurangen där vi bor för att fira sista kvällen. Satt med världens godaste mat, finaste utsikt, nya kläder, underbar karl och va lite småfull efter en halv drink haha.

  



 

And that was all of the fabulous life in Viva La France.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin