Kloka ord.

Matilda.. ♥ om Plastikkirurgi:
Vill man vara fin får man lyda pin.
De flesta som opererar sig vill oftast likna någon annan än sig själv men jag tycker att man ska vara stolt över det som gör ditt utseende till dig.
Alla drag, fel och brister kommer från din släkt och dina gener, dom ska man gilla för att det är ens egna och om man inte gör det då är det ju ens självkänsla det är fel på och inte ens utseende.
Att lägga ner pengar på att ändra den man är på utsidan ändrar ingenting hur du känner på insidan för du är alltid du så lär dig älska dig själv innan.

Åsikter om..
Postat av: Sandra

Håller med Matilda!! Hade inte kunnat säga det bättre själv.

2008-08-22 @ 14:23:57 URL/Bloggadress: http://froggie.blogg.se/
Postat av: självkänslokirurgen

Vad som är normen för vad som är "rätt" och "fel" bestäms av media/tv/veckorevyn osv. därav finns det inget kroppsligt som är, objektivt sett, ett "fel" eller bristning i utseendet såvida det inte hindrar dig rent fysiskt att leva ett normalt liv. (typ så stor röv att den släpar i marken eller nåt)



"Alla drag, fel och brister " säger du, men har man ett gott självförtroende och en bra självkänsla så skulle iallafall inte jag säga att man har några direkta "fel och brister" på sin kropp.

i övrigt var det väl bra sagt.

men glöm inte.... its in your head!

2008-08-24 @ 21:37:49
Postat av: Sara

Helt sant..

2008-11-27 @ 12:55:25 URL/Bloggadress: http://saraliicious.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin