Nattens bravader!

Hahah. Klockan är cirkus 04:27. Jag är trött.
Det blir alltid stök och stohej när vi är ute på stan. Ikväll var det så klart samma visa. Fast den slutade tidigare än vanligt, jag brukar ju fortfarande dansa på Village när fåglarna kvittrar.

Jag sminkade lilla Lisa inför denna finfina evangemang och sedan blev det Cafét. Brunstiga karlar och fulla fjortisar hängde korst och tvärs över dansgolvet och förgyllde denna fredagskväll. Men jag är ju hon "den med pojkvän" (helt utan identitet) så jag stod mest och tittade på när gnidningar, salivbyten och misslyckade juckande i hörnen tog sin plats.
Träffade Nixson också! (syster Nikie) och det var ju typ hundra år sedan, hon var alkoholpåverkad som vanligt och sprang runt i sin skinnjacka som i princip har en egen identitet på stureplan (den får vara med på varenda mingelbild)

Så här kan man iallafall summasumera kvällen.




Tack för all hjälp förresten! Det blev en halvkombi av outfit nr. 4. Insåg att det skulle bli
 alldeles för varmt med långärmat så jag drog på mig ett linne istället för bodyn.
Men verkligen, tack för all hjälp.

  

Dansi Dansi Tramsi. Och dricka serverades.



Jannie åker Cykeltaxi fem meter. Ett under att den inte brakade med tanke på att mitt lår ser ut att väga tre ton.
(Jag har inte påstått att det är litet, but anyway)


   

Ofrivillig Mc Donaldsbesök. Jag hade tänkt att dansa bort några kilon från 3 tons låren, inte lägga till.
Förstår inte varför man fyllekäkar mellan ställena. Fyllekäk ska vara tidig frukost.
Men nuggets är fan gott. Haha



Nu ska dricka 20 liter vatten för att bota kommande huvudvärk som verkar vilja placera sig som en känguru i pungen och sova. Af Widersen. (stavas det ens så?)

Jag måste ringa Heidi imorgon och fråga.

Xo Xo SuperSailors

Åsikter om..
Postat av: Jonna

söta bilder:)

2008-08-23 @ 09:41:37 URL/Bloggadress: http://jonnaa.se
Postat av: Anonym

d blev en fin bild ser jag



//killen bakom händerna

2008-08-23 @ 17:07:50


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin