Nattens bravader.

Melina kom precis hem, hon är "salongsberusad" (ganska full) Men det tycker ju hon såklart inte själv nej nej. Hon har bara druckit "några glas"

Hur många?

Jag vet inte.. nåååågra

Men hur många?

Fyja?
Kanche fem. Inte mer.


                                           Hon var söt när hon gick utanför dörren iallafall.

Det blev middag från Sibylla ( ? ) Så blir det när man ber karlarna fixa mat och sedan skildes truppen åt olika håll.
Medan Melina gjorde Göteborg var jag och Fille hemma hos EmmaPemma med en massa vänner.
Jag gjorde skumma drinkar av vodka, saft och bubbelvatten, tvingade alla att spela fia med knuff (Jag undrar vad det gjorde i väskan) och lyssnade på fröknarna som berättade skräckhistorier. (bland annat om en tampong i provrummet och andra skumma saker)

   
 
                                                                                                                               Frasse fick också vara med!



Kvällens Outfit:

Jacka: H & M 89kr
Skjorta: H & M Trend från NYC
Kjol: H & M 149kr (Omsydd)
Knästrumpor: Indiska 79kr
Skor: Belle 298kr

Väskan är från Frankrike.

Älsklingen sover redan (övar på en ny underlig sovställning) och det har jag också tänkt att göra nu. ( Sova inte öva)
Imorgon är det hem till EL Stoccolmo och sedan en fet utgång med LisaFisa, världens bästa tjäj.
Hon ska också få sina presenter av mig.



Godnatt!

Xo Xo

Åsikter om..
Postat av: Josiee

ooh tack söto:Dfrån monki e den:)

2008-08-22 @ 02:01:38 URL/Bloggadress: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder gumman :)

2008-08-22 @ 08:18:58 URL/Bloggadress: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Det va en fin outfit på outfit bilden

2008-08-22 @ 14:38:37 URL/Bloggadress: http://dresslikeaprincess.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin