Spegel spegel på väggen där..

Jag är så förvirrad! Jag har precis kommit hem från Frankrike som var helt underbart och är nu så förvirrad att jag knappt kommer ihåg vem jag är. I två veckors tid har inte en vettig tanke passerat mitt sinne utan möjligen vad vi ska äta till middag, vad jag vill göra om jag är jätte jätte rik och alla hemliga världar jag har levt i i mina pocketböcker.
Med tanke på att jag har läst fem böcker och tittat på massa filmer så har jag varit på Irland, Upper East, havet, i djungeln, med mannen som kunde tala med hästar m.m men inte en ända tanke på Stockholm, Göteborg eller Sverige.

Jag har tappat bort mig själv lite. Hur hittar man tillbaka?
Jag vet inte om jag vill, jag tror jag vill rymma till alla andra världar eftersom jag flyr från min egen.
Inte för att det är någon fel på min värld men det ger mig bara inte den insikt och lugn som de andra gör.
Är det någon som typ hänger med eller känner igen?

När jag nu var i Frankrike var vi i en riktig Indianaffär.
Anledning till att jag kallar det en "riktig" indianaffär är för att paret som har affären är de enda i hela Europa som har fått godkänt av Indianförbundet.
De får bara handgjorda varor och saker från Indianstammarna.

När man kommer in i butiken så överröses man med ett totalt lugn. Jag blev nästan gråtfärdig.
Och vips så var jag iväg.. Till Indianvärlden, där springer jag runt som
 en annan Pochahontas och spelar flöjt och pratar med träd.
När jag kommit tillbaka till min egna värld i blå skjorts och t-shirt frågade jag han som äger butiken

- I need something to help me find me.
- You are looking for a mirror then.


Spegel Spegel på väggen där, säg mig vem jag är.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin