Äntligen Fredag

Jag fick komma ifrån jobbet tillslut. Tack och lov. Men jobbar hela helgen så snart är det dags igen, som tur är det löning och då finns det förhoppningsvis lite mer kunder. Fick så bråttom till jobbet också så jag slängde på mig något i all hast och kom lite försent. Men det är ingen som vet ; )
Ur en mycket underlig vinkel får ni ta del av dagens outfit:





Tröja: Gina Tricot 49kr (rea)
Skärp med nitar: Hm 19kr (rea)
Byxor: Indiska 149kr (rea)
Skor: Kilklack från Italien :D

Hur var er dag?

Har hittat lite saker jag måste inskaffa. Eftersom jag inte hade så mycket att göra på jobbet fick jag gå runt och underhålla mig och man kan hitta bra saker man inte skulle banga på.



Massagestol från Obh Nordica 1999kr!



CDspelare från Grundig 599kr. Fatta va mysig att ha på beachen :D



Luftfuktare från Medisana 699kr

Just det!
Vill haaaa.



Åsikter om..
Postat av: Sanna

Sån massagestol har jag! Men har bara använt den 1 gång! Fy mig



Kram Sanna A

2008-07-26 @ 09:49:22 URL/Bloggadress: http://sannornas.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin