Gossip Girl

ååh. mina änglar. Förgyller mitt tråkiga umgänge med min bästa vän soffan.. Det som är så underbart är att när jag tittar på en serie som jag blir imponerad av så vet jag att om det nu skulle hända att jag träffade någon av personerns på riktigt så skulle jag blir så besviken om de var riktiga divor (tänk stureplan). Men när man tittar på intervjuver med Lively (serena), Penn (Dan), Chace (Nate) och Leighton (Blair) så blir man bara så glad för de verkar så sjukt flummiga. Leighton och Lively är verkligen som två barn, fnissar, skrattar och ler hela tiden. Btw hittade jag en outfit som Blair har på sig som är att to die for.



Strumpbyxorna är bara så fina. Ett grymt tips för fina knästrumpor & stay ups är Wear it like Blair
Här är en interljuv med Leighton hos Conan.

Leighton at Conan O´Brien


Vad tycker ni om Blair, Serena och Gossip Girl? Några andra personliga kändisfavoriter?

XoXo Gossip Girl

Åsikter om..
Postat av: Angelica

Vad tycker du om Sebasitan Krantz? :)

Kram.

2008-07-18 @ 23:26:43 URL/Bloggadress: http://angos.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ahhh, älskar dem! <33 ;)

2008-07-19 @ 09:32:56 URL/Bloggadress: http://carolinenorman.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin