Göteborgs Skärgård

Sitter just nu i en Nimbus 300 och glassar. Solen skiner, havet är perfekt och båten gungar precis som den ska.
Har varit på Kössö som ligger strax utanför Göteborg och varit på Salsafest. Hela öns sommargäster, gamla som unga går på detta kalas som är fyllt av dans och rörelse. Alla är ett. Det får mig att minnas när jag var liten och var på Arholma i Stockholms skärgård. Där hade vi en dansbana och varje fredag var det fest med musik, dans och allt därtill. Jag blev extremt nostalgisk igår när jag var på kössöfesten.
Det var samma sak en gång till, att alla är glada, alla hänger med alla, de som är 20 dansar med de som är 70, alla glömmer bort vilka de "ska" vara och bara är.

Det får mig att inse att min drömbild om att alla ska kunna vara sådana, sig själva alltså, barnsliga, löjliga, dansande tillsammans, skoja och vara spralliga faktiskt inte är så långt borta i allafall. Det är bara att åka en liten bit ut i skärgården.

Här är lite bilder från dagen i ära.




























För cirka sköna 2 miljoner kan du ha en egen Nimbus och uppleva denna underbara upplevelse!



Nimbus 300R













Dagen i är hade jag på mig:
Linne från Odd Molly ca.800kr
Shorts från Cubus 99kr
Guldiga Ballerina H&M 98kr 

Ni får ursäkta den förskräckliga bilden

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin